Veel gestelde vragen
Vragen over de webshop
Als u bij ons besteld voor 17:00 heeft u het de volgende dag nog in huis.
Wij rekenen voor de verzendkosten 4,99 euro.
Zodra u een product bij ons gekocht heeft, heeft u 30 dagen bedenktijd. Als u zich in die periode bedenkt kunt u het product, ongebruikt en in de originele verpakking met alle benodigheden retourneren. U kunt een retourlabel printen of uw pakket zelf retour sturen naar ons adres.
Vragen over reparaties
In 99% van de gevallen is het zo dat als u uw device voor 10 uur ’s ochtends bij ons brengt, hij aan het eind van de middag weer gerepareerd is. Verstuurd u het toestel naar ons terug? Op het moment dat uw device bij ons binnen gekomen is, word hij de volgende dag naar u terug gestuurd.
Voor de reparatie van uw smartphone of tablet gebruiken wij te allen tijde originele onderdelen.
Omdat we uitsluitend met originele onderdelen werken krijgt u standaard 6 maanden garantie op de reparatie bij Reparo.
Algemene vragen
U kan Reparo bereiken op (0548) 20 10 12 of natuurlijk via de mail en dat is info@reparo.nl.
Als u het fijner vind om langs te komen dan kan dat natuurlijk ook.
Onze vestiging is gevestigd aan de Industrieweg 7 te Rijssen.
Wij helpen je graag
Al onze kennis hebben we hierboven voor je op een rijtje gezet. Heb je toch geen antwoord op je vraag kunnen vinden? Dan kun je ons ook bereiken via de onderstaande kanalen:
Telefoon
Persoonlijk contact
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 15:00
Binnen 24 uur reactie
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08:30 – 17:30
Zaterdag: 09:00 – 15:00